суботу, 28 листопада 2015 р.

Уроки

ТЕМА,Пропорція. Основна властивість пропорції Мета уроку: сформувати в учнів вміння використовувати основну властивість пропорції для знаходження невідомого члена пропорції, під час розв’язування рівнянь; розвивати логічне мислення, пам’ять; виховувати здатність самостійно приймати рішення. Очікувані результати: учні повинні невідомого члена пропорції. Обладнання та наочність: підручник, роздавальний матеріал, Тип уроку: урок удосконалення знань, умінь і навичок. ■ І. Організаційний етап ■ Привітання ■ II. Перевірка домашнього завдання Перевірити виконання індивідуального завдання за бажанням учнів. формулювати означення пропорції, основну властивість пропорції, розв’язувати вправи, що потребують знаходження ■ Взаємоперевірка за заздалегідь підготовленими записами ■ III. Актуалізація опорних знань ■ Бліц-опитування 1. Що називають пропорцією? 2. Як називаються члени пропорції? 3. У чому полягає основна властивість пропорції? 4. Як знайти невідомий член пропорції? IV. Формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності ■ Оголошення теми уроку * Формулювання разом із учнями мети й завдань уроку ■ Мотивація навчальної діяльності У багатьох галузях науки і сферах життя необхідне вміння розв’язувати задачі, що пов’язані з пропорцією. Так, вивчаючи в наступному році хімію, вам доведеться також знаходити невідомий член пропорції. ■ V. Удосконалення знань, умінь і навичок ■ Робота учнів біля дошки Підручник №599- усно, №600- колективно, №601-1 ряд, №603-11 ряд Дидактичні матеріали ■ Робота в парах за карткою Картка 1. Складіть пропорцію з чисел 32; 5; 4; 40. 2. Розв’яжіть рівняння: а)5х:4=1,5:3; б) 3:2х=5:0,6 3.Маса телеграфного дроту завдовжки 11,25 м дорівнює 3 кг. Скільки кілограмів такого дроту треба взяти для прокладання телеграфної лінії завдовжки 4,5 км у 2 ряди Перевірити й оцінити кілька робіт за бажанням учнів. ■ VI. Підбиття підсумків уроку ■ Бесіда 1. Який спосіб розв’язування рівнянь ви використали у завданні 2? 2. Чи є можливість розв’язати ці рівняння в інший спосіб? Чому? 3. Якщо можливість є, як це зробити? ■ Рефлексія 1. Як ви оцінюєте свою роботу на уроці? 2. Які завдання здалися найбільш складними? Чому? 3.На що слід звернути особливу увагу під час виконання домашнього завдання? ■ VII. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання ■ Завдання для всього класу Підручник параграфа. 20 с. 156-159, № 602-1 група, №604-11 група





Немає коментарів:

Дописати коментар