ТЕМА,Пропорція. Основна властивість пропорції
Мета уроку: сформувати в учнів вміння використовувати основну властивість пропорції для знаходження невідомого члена пропорції, під час розв’язування рівнянь; розвивати логічне мислення, пам’ять; виховувати здатність самостійно приймати рішення.
Очікувані результати: учні повинні невідомого члена пропорції.
Обладнання та наочність: підручник, роздавальний матеріал,
Тип уроку: урок удосконалення знань, умінь і навичок.
■ І. Організаційний етап
■ Привітання
■ II. Перевірка домашнього завдання
Перевірити виконання індивідуального завдання за бажанням учнів. формулювати означення пропорції, основну властивість пропорції, розв’язувати вправи, що потребують знаходження
■ Взаємоперевірка за заздалегідь підготовленими записами
■ III. Актуалізація опорних знань
■ Бліц-опитування
1. Що називають пропорцією?
2. Як називаються члени пропорції?
3. У чому полягає основна властивість пропорції?
4. Як знайти невідомий член пропорції?
IV. Формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності
■ Оголошення теми уроку
* Формулювання разом із учнями мети й завдань уроку
■ Мотивація навчальної діяльності
У багатьох галузях науки і сферах життя необхідне вміння розв’язувати задачі, що пов’язані з пропорцією. Так, вивчаючи в наступному році хімію, вам доведеться також знаходити невідомий член пропорції.
■ V. Удосконалення знань, умінь і навичок
■ Робота учнів біля дошки
Підручник №599- усно, №600- колективно, №601-1 ряд, №603-11 ряд Дидактичні матеріали
■ Робота в парах за карткою
Картка
1. Складіть пропорцію з чисел 32; 5; 4; 40.
2. Розв’яжіть рівняння: а)5х:4=1,5:3; б) 3:2х=5:0,6
3.Маса телеграфного дроту завдовжки 11,25 м дорівнює 3 кг. Скільки кілограмів такого дроту треба взяти для прокладання телеграфної лінії завдовжки 4,5 км у 2 ряди
Перевірити й оцінити кілька робіт за бажанням учнів.
■ VI. Підбиття підсумків уроку
■ Бесіда
1. Який спосіб розв’язування рівнянь ви використали у завданні 2?
2. Чи є можливість розв’язати ці рівняння в інший спосіб? Чому?
3. Якщо можливість є, як це зробити?
■ Рефлексія
1. Як ви оцінюєте свою роботу на уроці?
2. Які завдання здалися найбільш складними? Чому?
3.На що слід звернути особливу увагу під час виконання домашнього завдання?
■ VII. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання
■ Завдання для всього класу
Підручник параграфа. 20 с. 156-159, № 602-1 група, №604-11 група
Немає коментарів:
Дописати коментар